FAQ

Wat verstaan jullie onder “Website Design Onderhoud”?

Lees hier meer over op deze pagina.

Zijn de tarieven inclusief of exclusief 21% BTW?

Tarieven op deze site en in offertes zijn exclusief BTW.

Betaal ik maandelijks of jaarlijks? En kan ik elk moment opzeggen?

Jaarlijks. Het contract loopt voor 1 jaar, en aan het begin van de periode krijg je een factuur. Na dat jaar ben je niet verplicht om te verlengen (al is dat natuurlijk wel raadzaam).

Wanneer ik mijn abonnement opzeg is mijn site dan gelijk kwetsbaar voor hackers?

Wanneer je abonnement afloopt en je verlengt deze niet dan laten wij je site natuurlijk niet zomaar onbeschermd achter.

De firewall voor Basis en Basis+ abonnementen blijven actief staan. Voor het Pro abonnement geldt dit ook, echter zal de extra ingerichte bescherming op netwerklaag wel worden uitgeschakeld. Uiteraard doen we dit in overleg.

Verder vervallen wel de automatische updates en de dagelijkse backups. De backups worden na het opzeggen van het contract nog 7 dagen bewaard.

Is mijn website 100% veilig dankzij Controleert.nl?

100% is onmogelijk, want er zijn continue nieuwe ontwikkelingen. We doen er alles aan om hiervan op de hoogte te blijven. Verder hebben we je website zo goed mogelijk beveiligd. Mocht er wat mis gaan, hebben we altijd een dagelijkse backup die we binnen no-time terug kunnen zetten. Uiteraard gaan we daarna kijken waarom er iets mis ging, om toekomstige incidenten te voorkomen!

Waarom kan ik jullie alleen e-mailen?

Een manier om hulpvaardigheid te combineren met een goede werk/privé-balans, is door dit asynchroon te maken. E-mail werkt hier perfect voor: vragen stellen kan 24 uur per dag, vragen beantwoorden kan 24 uur per dag, maar het hoeft niet op hetzelfde moment.

Bij ons is een e-mail veel meer dan een vraag van een klant. Alle e-mails vormen ook onze grote databank met veel kennis die we over klanten opdoen. Waar krijgen we veel vragen over? Hoe kunnen we ons service verder verbeteren om die vragen in de toekomst te voorkomen? We analyseren de vragen van klanten continu en proberen trends te ontdekken waardoor we nog betere ondersteuning kunnen geven.